Browsing Tag

aylamyra

KECANTIKAN

Rawatan Kecantikan Pada Wajah

May 4, 2014
siti nurhaliza

Rawatan Kecantikan Pada Wajah | Cuba renung wajah kita dalam cermin dan perhatikan satu persatu apa yang berada di muka kita.Adakah kulit muka kita sudah cukup sihat,terjaga dan segar?Jika wajah kita kelihatan kusam,berjerawat,bintik hitam dan juga berjeragat,sudah sampai masanya untuk kita bertindak.Kita sendiri seharusnya melakukan rawatan terhadap wajah kita,bukan dengan menutup wajah yang bermasalah dengan solekan yang tebal.Itu sama sekali tidak menyelesaikan masalah. Selain itu,pola tidur kita juga perlu teratur,pemakanan seharian juga perlu seimbang dan beriadah di petang hari.Sejak kulit muka…

Continue Reading

KECANTIKAN

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

Jan 30, 2014
AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik

AylaMyra Produk Penjagaan Muka Terbaik | Entri ni khusus untuk korang yang pentingkan penjagaan muka.Kalau tak rajin nak jaga bab muka,boleh godek entri FA yang lain.Hehe.Blog FA niche beauty,jadi banyak la cerita pasal beauty.Baik yang lelaki,mahupun perempuan.Semua ada yer. Selain D-Collagen,FA jugak amik produk untuk hilangkan parut muka iaitu AylaMyra.Kalau ikut petua orang-orang tua,bedak sejuk juga boleh hilangkan parut.Banyak jugak sebenarnya kelebihan bedak sejuk ni.Tapi sekarang zaman dah canggih,dunia dah moden.Banyak produk yang keluar macam cendawan tumbuh selepas hujan.Tapi bagi…

Continue Reading