KECANTIKAN

D-Collagen Dan D-Berry Fibre Rahsia Yana Cantik

Jun 3, 2015

D-Collagen Dan D-Berry Fibre Rahsia Yana Cantik | Bismillahirrahmanirrahim.Lama sangat bercuti.Hilangkan penat bekerja.Maaf kepada semua pembaca sebab dah lama tak berkongsi cerita di blog lapuk ni.Tapi malam ni kembali nak bercerita mengenai dunia kecantikan pulak.Saya tahu ramai yang duk mencari produk kecantikan tambah-tambah nak raya nanti semua nak cantik kan.

YANA SAMSUDDIN BERTUDUNG

Orait,malam ni saya nak cerita mengenai rahsia Yana Samsuddin tampak cantik dan ramping.Malah sejak Yana tampil bertudung ni,saya semakin suka dengan perihal terbaru beliau.Manis je kan tengok dia bertudung.Mungkin ramai yang dah tahu bahawa Yana mengamalkan D-Collagen dengan D-Berry Fibre keluaran Sofeeya Diamond.Sama la dengan saya sendiri.Saya juga turut mengamalkan D-Collagen.Kalau pembaca masih ingat,saya pernah berkongsi pengalaman saya dengan D-Collagen dalam artikel yang lepas.

produk anti penuaan terbaik

Gambar di atas ni merupakan D-Collagen.D-Collagen merupakan produk anti penuaan terbaik.Cantik dak packaging dia?Eksklusif sangat kan.Tapi harga sangat berbaloi dengan kesan dia.Gojes semulajadi tanpa perlu bekerja keras.Gambar di bawah pulak merupakan D-Berry Fibre.Kedua-dua produk ini didatangkan dalam bentuk serbuk.Hanya perlu campurkan dengan air,goncang dan sedia diminum!

cara kurus dengan mudahPendek kata kalau nak cantik macam Yana,ikutlah apa yang dia amalkan iaitu D-Collagen dan D-Bery Fibre.Hehe.Rahsia paling mudah dan cepat kalau nak cantik ni.

Kebaikan D-Collagen

  • D-Collagen adalah suplemen pelbagai fungsi yang berpotensi untuk kecantikan dan mengurangkan pelbagai masalah fizikal.
  • Memelihara ketegangan dan keanjalan kulit dan melembapkan kulit wajah dan badan agar nampak bercahaya dan berseri.
  • Mengurangkan radikal bebas dan toksin dalam badan.
  • Memulihkan sakit sendi dan tulang dengan membina semula lapisan protein pada saraf.
  • Lemak yang terbakar daripada peningkatan oto tanpa lemak diubah menjadi tenaga. Akibatnya, ramai orang merasai peningkatan tenaga sepanjang hari kerana tubuh mereka dengan cepat menggunakan lemak sebagai sumber tenaga.
  • Memulihkan kulit rosa, berparut, kusam dan bermasalah.

Kebaikan D-Berry Fibre

  • Membuang toksin dari badan
  • Mempercepatkan proses pembakaran karbohidrat
  • Mengawal selera makan
  • Mengawal penyerapan karbohidrat dan gula yang diambil.
  • Meningkatkan tenaga
  • Membantu proses pembuangan toxin dibahagian usus, buah pinggang dan hati.
  • Melancarkan proses penghadaman
  • Meningkatkan kadar metabolisma badan
  • Melindungi badan dari radikal bebas

Testimoni D-Collagen dan D-Berry Fibre

Kalau nak berkongsi testimoni rasanya dah melambak testimoni kat luar sana mengenai D-Collagen dan D-Berry Fibre ni.Tak pe,saya nak kongsi jugak 4-5 keping testimoni buat pembaca.Selebihnya boleh baca di FB Sofeeya Diamond nanti ek.

cara kurus dengan selamat

testimoni d-berry fibre

cara kurus dengan cepat

cara putihkan muka

cara mudah untuk putih

cara mudah untuk putih

muka putih dengan selamat

cara putih dengan selamat

Satu lagi saya nak pesan,tak de produk yang boleh putihkan muka dengan kuruskan badan dengan cepat kalau kita tak usaha taw.Ambil la produk apa sekalipun,kalau malas nak bersenam dengan minum air masak,tak kemana jugaknya.Jadi lepas ni kena banyakkan minum air masak dan bersenam jugak sebab badan kita semakin hari semakin tua,jadi kena kerja keras sikit.Kalau nak cantik,kena rajin okai.Heee.

Okai.Rasanya dah banyak membebel pasal D-Collagen dengan D-Berry Fibre.Kalau rasa nak tahu lebih lanjut,pergi tinjau website dan media sosial diorang dekat sini:

SOFEEYA DIAMOND
www.sofeeyadiamond.com
Facebook:SOFEEYA DIAMOND
Instagram: @sofeeyadiamond
Hotline/Order:012 285 5574

Selamat mencuba!

 

You Might Also Like

2 Comments

  • Reply Ikhwan Jun 11, 2015 at 5:32 PM

    dah banyak produk kesihatan berasaskan kolagen :)

  • Reply Eugene Sep 16, 2015 at 7:02 PM

    1. Nk tanye umo brpe boleh amek 2 due ..

    2. Yg d fibre Tu untuk kuruskan bdn ke ? Klu org yg dh kurus kering amek plk yg Tu ape jdi?hehe btol2 ni

    Kt kedai ade x ? Sri kasim ke .. Mls la nk bli online . Takot

  • Leave a Reply