KECANTIKAN KESIHATAN

4 Petua Putihkan Muka

Oct 10, 2014
cara nak dapat kulit muka yang putih 2

4 Petua Putihkan Muka | Ramai yang beranggapan bahawa kulit yang cerah itu cantik.Mungkin benar telahan itu,mungkin juga salah.Tetapi bagi saya sendiri cantik itu subjektif dan setiap insan itu cantik.Baik yang hitam mahupun putih,kedua-duanya ada keistimewaan mereka yang tersendiri.Hari ni saya ingin berkongsi mengenai 4 Petua Putihkan Muka dengan selamat dan mudah.Tetapi antara rajin dan malas sahaja.

cara nak dapat kulit muka yang putih 2

Memang tidak dinafikan bahawa mempunyai wajah yang cerah membuatkan seseorang nampak lebih menawan.Jadi  ini antara petua untuk mendapatkan kulit wajah yang cerah. Petua ini  menitik-beratkan penggunaan ramuan bahan asli yg rasanya lebih baik daripada menggunakan krim pencerah yg kekadang mengandungi pelbagai bahan kimia yg kita tak tahu apa kesannya kepada sesetengah orang.Tapi di penghujung artikel ini ada satu Petua Rahsia yang mana menggunakan bahan moden tetapi selamat dan berkesan untuk di amalkan :)

Petua Mencerahkan Kulit 1

Ambil dua sudu beras dan kisar hingga halus. Kemudian campur dengan satu sudu madu lebah bersama sedikit teh pekat. Gaulkan hingga kesemua campuran itu menjadi krim pekat. Sapukan krim tersebut pada wajah. Kemudian biarkan ia mengering dengan sendiri, setelah itu barulah dibilas dengan air hingga bersih.

Petua Cerahkan Wajah 2

Sediakan satu sudu kacang dan enam biji badam. Rendamkan kesemuanya dalam bekas berisi air panas dan biarkan semalaman.Kisarkan bahan-bahan tuh dengan blender atau tumbuk menggunakan lesung batu hingga halus pada keesokan harinya.Sapukan pada wajah dan biarkan selama setengah jam sebelum dibilas dengan air bersih.

Petua Mencerahkan Kulit Pada Wajah 3

Pukul sebiji telur ayam dan campurkan dengan satu setengah cawan minyak kelapa beserta satu sudu madu lebah. Kacau sehingga rata dan pekat. Setelah itu simpan dalam peti sejuk selama sejam sebelum disapu pada wajah. Biarkan selama setengah jam kemudian barulah dibilas dengan air bersih.

Petua Putihkan Muka Dengan BVRC

cara nak cerahkan kulit

Belle Maison Collagen BVRC

Amalkan penggunaan Belle Vous BVRC secara berterusan selama dua bulan pertama untuk kesan yang lebih efektif.Caranya sangat mudah,hanya ambil satu (1) sudu kecil BVRC dan campurkan ke dalam minuman kegemaran anda.Kacau sehingga sebagti dan minum.Amalkan setiap pagi dan malam sebelum makan.2 kali sehari.InsyaAllah amalkan BVRC secara berterusan dan konsisten kalau nak putih dan cantik macam Rozita Che Wan.HehePetua ni paling senang dan mudah sebab ianya menjimatkan masa anda.

macam mana nak cerahkan muka

Cara Guna BVRC Belle Maison Collagen

Tapi saya yakin pasti ramai yang nak tahu sejauh mana keberkesanan produk BVRC ni kan?Cuba baca Testimoni Pengguna BVRC pula.

produk putihkan muka dengan selamat produk pencerahan muka yang cepat dan selamat produk hilangkan jerawat dengan cepat

“..model dah putih,bolehlah ko nak buat jadi testimoni.Lepas tu sekarang dah ramai edit gambar untuk karang Testimoni…”

Memang tak dinafikan banyak aplikasi untuk mengedit gambar untuk dijadikan testimoni.Tetapi pihak BVRC sedikit pun tidak menggunakan cara tersebut.Hanya mereka yang mempunyai minda yang cetek dan negatif sahaja akan mengeluarkan alasan dan sebarang persepsi negatif sebelum dia sendiri mencubanya.Malah hanya mereka yang berani berubah sahaja akan mengalami perubahan yang positif.Pilihan di tangan kita sendiri sebenarnya.

macam mana nak cerahkan muka MACAM MANA NAK CERAHKAN MUKA DENGAN SELAMAT

Kalau anda nak tahu,BVRC ini sedang hangat di pasaran dan mendapat  permintaan yang sangat tinggi kerana keberkesanannya.Pendek kata,apa-apa produk sekalipun kalau diguna dengan cara yang betul dan mengamalkan pemakanan yang betul,insyaAllah berkesan.Begitu juga dengan BVRC,pantang larangnya sangat mudah.Elakkan minuman yang berkafein dan air berkarbonat.Malah perbanyakkan meminum air masak.

Ya.Saya tahu ramai yang tak sabar nak dapatkan BVRC ni kan?Bagi yang berminat untuk mendapatkan Belle Vous Resources Collagen BVRC ni,boleh dapatkannya melalui:

BVR Collagen
Satu botol:RM60 (SEM) / RM65 (SS)
2 botol:RM110 / RM115

Nadia Shaira Shaf’ii [KLIK]
www.nadiasecreto.com [KLIK]
N and N Mini Shop [KLIK]
Hotiline:013-627 0819
WhatsApp:013-715 7572

Selamat Mencuba!

You Might Also Like

5 Comments

  • Reply Azhafizah Oct 11, 2014 at 12:20 AM

    Famous jugak produk ni sekarang. Siapa yang tak nak putih kan

  • Reply nord Oct 12, 2014 at 5:49 PM

    Saya suka kan petua no.1 tu..mudah dan menjimatkan

  • Reply tutyrahiza Oct 13, 2014 at 1:13 AM

    cantik dan cerah secara semulajadi tu lagi seronok berbanding edit dengan apps atau photoshop..tips lain boleh buat masker yogurt..pastu jangan keluar rumah..

  • Reply Azura MZaki Oct 13, 2014 at 4:32 PM

    Nice sharing…thank you

  • Reply Menny 86 Jul 3, 2016 at 12:27 PM

    Yg nmbr 3 tu . Telur ambik yg putih saje ke atau kuning sekali?

  • Leave a Reply to Azhafizah Cancel Reply