SEMBANG SANTAI

Demam BR1M 3.0 Melanda

Feb 21, 2014
Demam BR1M 3.0 Melanda

Demam BR1M 3.0 Melanda | Hari ni dengan semalam,kecoh pasal duit BR1M dah masuk.Jangan lupa ucap Alhamdulillah.Itu rezeki bagi mereka yang dapat.Yang belum dapat tu,jangan sedih,jangan gusar.InsyaAllah,ada rezeki yang lebih baik menanti korang.

Siapa Yang Dapat BR1M 3.0?

FA perhati kebanyakan yang dah dapat BR1M merupakan pemegang akaun CIMB dan MAYBANK.Habis bank lain apa cerita yer?Mungkin bank lain akan menyusul lepas ni kot.Sama-sama kita nantikan.Kalau diikutkan Tarikh Sebenar Pemberian BR1M adalah pada esok hari,22 Februari 2014 sehingga 15 Mac 2014.Rezeki la siapa yang dah masuk awal tu yer.Hehe.

Demam BR1M 3.0 Melanda

Demam BR1M 3.0 Melanda

Gunakan dengan sebaiknya duit BR1M yang diperoleh.Jangan gunakan untuk benda yang tidak sepatutnya.Utamakan keperluan,bukan kehendak.Yang tak dapat BR1M tu jangan risau,sebab korang boleh kemukan rayuan kepada pihak berkenaan.Tapi sebelum nak buat rayuan,korang kena lah cek status dulu samada korang dapat ke tidak.Boleh ikut arahan yang diberi di bawah:

Semak Status Pendaftaran BR1M 3.0

Hubungi 1-800-88-2716
Talian ini beroperasi waktu pejabat sahaja.Kena cuba call banyak kali kerana talian berkemungkinan sibuk.

Email BR1M
Boleh semak melalui penghantaran email kepada pihak berkenaan.Jangan lupa sertakan sekali Nama Penuh dan No Kad Pengenalan dan hantarkan kepada :
-br1m2@treasury.gov.my

Β Macam Mana Nak Buat Rayuan BR1M 3.0 ?

Ada beberapa prosedur yang diperlukan untuk melakukan rayuan BR1M 3.0 kali ini.Korang boleh baca cara-cara membuat rayuan BR1M di entri INI (KLIK) .Kat blog tu ada dinyatakan cara-cara untuk membuat rayuan BR1M itu.FA nak terangkan,takut panjang sangat.Hehe

Jadi,jangan sedih kalau tak dapat BR1M ,cuba buat rayuan dulu.InsyaAllah,kalau dah rezeki takkan kemana.Bila dah dapat,jangan salah guna pulak yer.Gunakan dengan sebaiknya.Jangan lupa bersedekah.InsyaAllah akan dipermudahkan dan diperluaskan lagi rezeki kita.Kalau masih bersedih tak cukup duit,atau hidup selalu sempit,cuba 5 Petua untuk dapatkan limpahan rezeki INI.

p/s:Lepas Zohor nanti baru nak pergi cek akaun.hehe

 

You Might Also Like

23 Comments

  • Reply Farid Laham Feb 21, 2014 at 12:53 PM

    wah bestnye dpt br1m…

  • Reply Sheila Salim Feb 21, 2014 at 1:13 PM

    Assalamualaikum. kecoh harini kan dapat brim. hehe. murah rezeki Allah beri. syukur. akak check belum dapat lagi T_________T

  • Reply Azhafizah Feb 21, 2014 at 2:52 PM

    Alhamdulillah…memang digunakan untuk benda keperluan ni :)

  • Reply nabila biela Feb 21, 2014 at 4:28 PM

    uhuhuhu….kita dpt vaoucher je… =(

  • Reply akubiomed Feb 22, 2014 at 12:36 AM

    Kecoh di pejabat apabila ada yang sudah terima BR1m

  • Reply aimie mokhatrs Feb 22, 2014 at 5:22 PM

    dah dpt…yieppiey!

    gune untuk keperluan je β™₯

  • Reply Syahril Hafiz Feb 22, 2014 at 9:26 PM

    Dah dapat semalam tapi hari ni dah habis. hehehe tak boleh belanja secara berhemat sebab pusing duit tu beli paip untuk next projek pertanian. Doakan saya :D

  • Reply hasrulhassan Feb 24, 2014 at 10:12 AM

    Terima kasih Farisya berikan backlinks … :)

  • Reply MyCherita Feb 24, 2014 at 3:19 PM

    Alhamdulilah..Tahniah pada yang berjaya dan layak menerima nya.

  • Reply onlajer Feb 24, 2014 at 4:51 PM

    macam tak dapat jer brim nih huhuhu

  • Reply Cik Nad Feb 26, 2014 at 9:56 AM

    huwa bestnye kite xdpt pon

  • Reply nadia johari Mar 2, 2014 at 7:34 PM

    alhamdulillah..dah dapat…hhehe..masih ade di dalam bank..

  • Leave a Reply